Naučte se více o práci s talenty od velkých leadrů

Madan Nagaldinne, CPO v Outcome Health, analyzoval leadership velkých vůdců - od Džingischána, Sun Tzu, až po Alexandra Velikého a další. Tito vůdci si uvědomovali důležitou úlohu, kterou by hromadná komunikace mohla hrát při pomoci dosahování svých cílů. Velmi rádi také zachycovali a využívali talent svých nepřátel.

Zkoumání současných trendů a vyhlídky, jak se může hodnocení v budoucnosti vyvíjet

V neustále měnícím se světě práce zkoumáme současné trendy v oblasti hodnocení a zjišťujeme, jak se hodnocení může vyvíjet v budoucnosti.

Jsme nadšenci psychometrie a jejího vlivu na způsob, kterým organizace získávají, rozvíjejí a udržují své talenty. Ale svět práce se rychle mění a my vám chceme pomoci získat náskok. Proto sledujeme co se děje na trhu, jaké jsou trendy a nové požadavky firem, které se také snaží udržet náskok před konkurencí.

Zde jsme shrnuli některé zajímavé posuny, které se v bussinessu nyní dějí, a také jak pomáháme klientům řídit tyto změny a podle toho upravit své psychodiagnostické hodnocení.

Learn the talent lessons of history's great leaders: A presentation by Madan Nagaldinne, Chief People Officer at Outcome Health. Live recording from the cut-e Event 2017.

Video

How HR Trends influence Online Assessment

Bleskový pohled: Jak analýza hlasu může vytvořit přidanou hodnotu?

Zkoumáme několik oblastí, kde může být hlasová analýza přidanou hodnotou hodnocení schopností a osobnosti. Na základě video nebo telefonických pohovorů dochází k analýze hlasů lidí pomocí počítačů zaznamenávajících celou řadu prvků. Zaznamenává například rychlost, rytmus melodie, intonaci, délku věty založenou na počtu slov, výskyt některých slov, složitost jazyka, nebo např. využití vedlejších vět.

Víme, že hlas, mimo jiné samozřejmě, má velký vliv na to, jak někoho vnímáme. Dojem, který někdo vyvolává svým oblečením, vzhledem a hlasem má velký vliv na celkové hodnocení.

Bleskový pohled: změna uchazečů na zákazníky

Několik společností již zažilo bolestivé zkušenosti s tím, že kandidátovo odmítnutí pozice může znamenat ztrátu zákazníka či potenciálního zákazníka, který je v kandidátovi ukryt. Například, Virgin Media spustila anketu “Rejected Candidate Survey” pro lidi, kteří odmítli nástup na pracovní pozici. Čísla ukázala, že 18% z nich byli zákazníci, a zhruba 7,500 z nich – 6% z celkového počtu uchazečů přešlo na stranu konkurence v důsledku špatných zkušeností z náboru (Cielo, duben 2016), cut-e pracuje s velkou leteckou společností na vývoji systému poukázek tak, aby žadatelé, ať už jsou úspěšní, či ne, byli motivováni zůstat, či se stát novými zákazníky.

cut-e offers online assessment for the aviation industry

Vstupte do nového světa gamifikovaného hodnocení

cut-e uzavřel partnerství s předními developery Arctic Shores s cílem vyvinout novou generaci “gamifikovaného hodnocení”, kterou mohou recruiteři použít v před-aplikačním přilákání a výběru kandidátů. “Gamifikované hodnocení” nabízí dokonalou a zábavnou zkušenost pro kandidáta, zároveň poskytuje přísné psychometrické poznatky o dovednostech a schopnostech každého kandidáta a také zkoumá jejich potenciál na plnění úloh na danou pozici, uvedl Dr. Achim Preuss z cut-e.

Gamification

Další HR a diagnostické trendy

Dr Achim  Preuss - expert for mobile assessment

Měnící se povaha hodnocení

Nedávno zveřejněná zpráva z letošního průzkumu: Assessment Barometer ukazuje, že HR odborníci, náboroví odborníci a odborníci na talenty intenzivně využívají online hodnocení při přijímání a nástupu personálu.Hodnocení využívají také na identifikaci jejich vzdělávacích a rozvojových potřeb. Data, která poskytuje diagnostika, se stále více využívají k vytvoření lepšího rozhodnutí o talentech. Od snížení rizika k predikci úspěchu, Dr. Achim Preuss zdůrazňuje vyvíjející se úlohu hodnocení a jak hodnocení pomáhá HR týmům, aby byly efektivnější.

Nastávající trendy: Přichází na scénu před-aplikační a mobilní testování

Nejprve nastal růst před-aplikačního hodnocení. To zahrnuje informování potenciálních uchazečů o pracovní pozici a celé organizaci. Ještě před tím, než se uchazeč přihlásí, absolvuje přehled o reálné práci (Realistic Job Previews) a testy situačního rozhodování (Situational Judgement Tests). Toto hodnocení přináší výhodu pro zaměstnavatele i pro uchazeče, tím, že pomáhá organizaci najít ty správné lidi a zabránit žádostem lidí, kteří se na danou pozici nehodí, (jak již bylo řečeno, ještě před tím, než se přihlásí).

Druhým trendem je růst mobilního assessmentu. Evidujeme rostoucí počet zaměstnavatelů, kteří v současnosti nabízí testy, které se dají dokončit na mobilním zařízení, jako je tablet a smartphone. Tento trend dává uchazečům větší výběr a flexibilitu jak a kdy dokončit své testování. Čím větší společnost, tím větší je poptávka po mobilním hodnocení. 

“Vytvořit hodnocení, které bude efektivně fungovat na mobilních zařízeních, bez ohrožení uživatelské zkušenosti je velkou výzvou pro vývojáře diagnostiky, neboť musí pracovat s různými velikostmi obrazovky”, řekl Dr. Achim Preuss, generální ředitel společnosti cut-e. “Zkušenosti a schopnosti v oblasti mobilního hodnocení nyní patří mezi hlavní faktory, které zaměstnavatelé vyhledávají při výběru dodavatele testů.”

HR a nábor pracovních týmů po celém světě by se měl soustředit na tyto nové trendy.

Vyhledávač produktů cut-e

Vyhledávání nejvhodnějšího testu či dotazníku vyhovujícího vašim potřebám mezi téměř stovkou našich produktů.
Vyhledat podle
parametry
Kontaktujte nás

Kontaktujte nás na +420 251 552 087

nebo zde.

Přihlásit se k odběru newsletterů